homeslowaobrazyz innej b(aj)eczkiadres @mail
home
Na wstępie pragnę pozdrowić Makówkę z Makowego pola.
To, że znalazłyśmy się na tym samym portalu,
oznacza, że nawet w korcu maku mogą się odnaleźć pokrewne dusze.

Od niedawna zaczęłam pisać rymowanki i bawić się słowem. Powróciłam też do moich dawnych zainteresowań
=> do grafiki i malarstwa.
Będę Was katować moimi wypocinami.... Tylko pamiętajcie jestem raczkującą "poetką" ,
a malowanie to mój come back po latach, więc liczę na wyrozumiałość.
Anka

All right reserved!!!

TWÓRCZOŚĆ oraz tfffuuu-rczość
przedstawiona na blogu jest wyłączną własnością autora i podlega ochronie praw autorskch.
Jakiekolwiek wykorzystanie tekstu czy obrazu wymaga zgody,
o którą proszę się zwócić drogą mailową


czwartek, 26 marca 2009

Kasting na żonę


Panowie (a właściwie jeden z Panów, jak się potem okazało), postanowił na naszym forum ogłosić kasting na żonę - oczywiście to wszystko z przymrużeniem oka. Trzy niewiasty postanowiły się zabawić i przystąpić do konkursu.
A ja napisałam tak:

Kochani chłopcy, drodzy panowie!
Kasting na żonę z forum ma sens,
jeśli wygramy go wszystkie, społem,
bo w każdej dusza jest, jest i sex.
Każda z nas masą walorów grzeszy,
z każdą z nas życie będzie jak sen,
każda imidżem swym Was ucieszy…
Więc, co? Wchodzicie z nami w tę grę?

Co tam, że prawo nasze zabrania
(mamy je w d**pie, głęboko, hen).
Wołamy głośno : „Vive la bigamia!!!”
Zrobimy wszystko, żeby nasz men
był dopieszczony pod względem każdym,
by miał, co jemu potrzebne jest,
żeby miał pewność, że jest Kimś ważnym.
„Czy się zgadzacie: Grawinio , sel?”

No i Panowie, Was też zapytam:
„Czy taki układ pasuje wam??”
Jeśli tak, to serdecznie witam
w haremie mądrych i pięknych dam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz