homeslowaobrazyz innej b(aj)eczkiadres @mail
home
Na wstępie pragnę pozdrowić Makówkę z Makowego pola.
To, że znalazłyśmy się na tym samym portalu,
oznacza, że nawet w korcu maku mogą się odnaleźć pokrewne dusze.

Od niedawna zaczęłam pisać rymowanki i bawić się słowem. Powróciłam też do moich dawnych zainteresowań
=> do grafiki i malarstwa.
Będę Was katować moimi wypocinami.... Tylko pamiętajcie jestem raczkującą "poetką" ,
a malowanie to mój come back po latach, więc liczę na wyrozumiałość.
Anka

All right reserved!!!

TWÓRCZOŚĆ oraz tfffuuu-rczość
przedstawiona na blogu jest wyłączną własnością autora i podlega ochronie praw autorskch.
Jakiekolwiek wykorzystanie tekstu czy obrazu wymaga zgody,
o którą proszę się zwócić drogą mailową


sobota, 28 marca 2009

Wczoraj miałam urodziny

....właśnie... jak tu świętować, kiedy ma się świadomość, że to ostatnie -dzieste urodziny...
Czy kobiety -siąte, mogą jeszcze liczyć na uśmiech losu, zwłaszcza takie sterane życiem, jak ja???
Wczoraj właściwie swoje urodziny przespałam. Byłam tak strasznie zmęczona po nieprzespanych nocach związanych z rozgryzaniem blogowych zawiłości, że padłam ok 17.oo.
Przebudziłam się już następnego dnia o 2.00 i znowu mi po głowie zaczeły tupotać rymy (to chyba jakaś obsesja).

Ale tym razem postanowiłam się zabawić słowem i takie są tego efekty:

Czy na molo stoi Bolo,
soli mola solą?
Czy to sola tuż spod molo
zasoliła solo??
Solidarnie razem z solą
Bolo też soluje.
Ten molowo, ta durowo,
bo na dur choruje.
Solą solo mola solą
raz sola , raz Bolo.
Zasolili solidarnie
opuścili molo.
Soli darnie, czyli ości
jeszcze kolą mola,
solą mola nie zabili
pomoże mu Cola.

Co wy na to..czy to fajna zabawa, czy mi w sennym widzie jakieś głupoty do głowy przyszły?

I jeszcze taka próba:

Stanął Wolny za woalem
swojej wolnej woli,
i swą wolą co niewolą
wyznał co go boli.
Opowiedział wolno Joli,
bo li tylko Jola
wolę wolną zza woalu
woli zamiast wola?
Ale Wolny wolał Joli,
co ma wole, wyznać,
że nie woli innych woli
ma wolę być Joli.

A makowi coś od wczoraj
strasznie się pie***li :D

4 komentarze:

  1. A zatem najlepsze życzenia urodzinowe:)I naprawdę pięknego, twórczego i pełnego nowych, jedynie dobrych doświadczeń przełomowego roku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Makówko-pełna pomysłów :)
    Jeszcze się poruszam trochę po omacku i...nie zauważyłam komentarza.
    Skupiam się na zamknięciu Bloga w pewne ramy i... ponieważ nie umiem edytować strom... stworzylam podstrony, do strony głównej....... z nowo zalożonych blogów. Trzeba sobie jakos radzić.
    Pozdrawiam również

    OdpowiedzUsuń
  3. Obczytałam profil i myślałam, że to jakaś nastolatka ;)... a tu tak miła niespodzianka :)
    Mam jeszcze trochę dziestych przed sobą, ale już nie dużo :)

    PS. Możesz sobie gdzieś tam w tzw. opcjach zaznaczyć, żeby komentarze przychodziły Ci na pocztę, wtedy nawet jak ktoś skomentuje stary post, nie przegapisz .

    OdpowiedzUsuń
  4. Anico Novak - popatrz... przegapiłam Twój komentarz(ale plama).
    Hmmmm... nastolatka, mówisz??? ;)))
    A to dobrze świadczy o mnie czy źle???
    Zaraz coś pogmeram w ustawieniach, żeby być ou courant.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń